Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2018 22:38 - Нещо от днес
Автор: zryncho Категория: Други   
Прочетен: 1180 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес пътувах с влак. Беше много интересно. Успях да поговоря със събеседници от различни слоеве на българското общество. Всички бяха малко притеснени в началото, но после с радост отговаряха на добре подбраните ми въпроси и с охота разкриваха себеси и своите въжделения. Дори едно момиче от Беларус се опита да ми направи престорена по славянски сцена на тема: "Все болгарские мужчинъй одинаковой". За съжаление трябваше да сляза на следващата спирка, понеже там е къщата, която наскоро закупих в сърцето на Балкана.

Днешният ден, изпълнен с жива комуникация, джойнт и бира го намирам за много по- интересен от всякакво безцелно скитосване в Мартиника, Гуаделупе или друга циганска махала на планетата. Защото аз съм Българин, а не обслужващ персонал на летище Тегел в Берлин, градът в който немският е официален трети чужд език.

Желая Ви успешна седмица!!!






Тагове:   zrynco,


Гласувай:
3



Предишен постинг

1. apostapostoloff - Особено трагично е положението в Берлин.
06.04.2018 07:18
Сестра ми, която има глупостта да се омъжи за един немски тъпанар, живее там. Все ми пише, че в Берлин непрекъсното пристигали някакви треторазрядни български идиоти, които мислели, че ще забогатеят там.

Немците мигом разбирали, че си имат работа с човешка измет и наемали нашите абдали на половин надница и без осигуровки. Тази нашенска измет слугува на немците за жълти стотинки и все ни се фукат колко са добре.

Твърдят, че за няколко месеца са успели да си купят къща с басейн, имат вече 3 поршета, два мерцедеса и т. н.

Най- веселото е това, че в България все още има тъпанари, които им вярват. А истината е, че за 28 години НИТО ЕДИН български емигрант не успя да забогатее.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zryncho
Категория: Други
Прочетен: 136593
Постинги: 36
Коментари: 351
Гласове: 127
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031