Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2012 09:41 - Let's kick izmekyars out of space
Автор: zryncho Категория: Други   
Прочетен: 7086 Коментари: 30 Гласове:
7



Заминавам на един южен курорт. Помолиха ме да стана управител на един хотел. Досега не съм се занимавал с туризъм, но мисля да превърна този хотел в световно известна дестинация с фейсконтрол и анти-измекяр контрол. Ако ви потрябвам не ме търсете, адски зает ще бъда. Все пак може да коментирате.





Гласувай:
7



1. анонимен - Те си само за Африка!
20.05.2012 09:56
Те си само за Африка!
цитирай
2. bale14 - Какво стана с напускането на блога,
20.05.2012 10:11
обявено вчера с много големи букви?!
цитирай
3. apostapostoloff - Ако не се подстрижеш и
20.05.2012 10:37
избръснеш, ще прогониш всички чужденци от България. А и поне двайсет кила трябва да свалиш!
цитирай
4. vmir - Аз знам всичко и макар също да не съм се занимавал с хотелиетство,
20.05.2012 13:08
знанията ми гарантират уменията да превърна всеки хотел в световна атракция. Ако ми пращаш половината от заплатата си, ще осигуря на персонала на хотела инструкциите, които ще го направят №1 в света, а ти ще можеш да си получаваш другата половина без да имаш каквато и да било грижа. Ще посещаваме хотела един път годишно, за да дадем шанс на персонала да изпита щастие и вдъхновение от присъствието ни и да ни засвидетелства любовта и предаността си.
цитирай
5. comfy - :)
20.05.2012 13:51
Интересна личност си, Зрънчо!

... Макар че кой не е интересен - зависи от какъв "ъгъл" ще го погледнеш?!

Хубав ден и успех в начинанията ти!

к.к.
цитирай
6. анонимен - Ооооо,
20.05.2012 14:05
Бекса, днеска ти ли си дежурен по "зрънчо", копеле?
щото вчера беше Мъро, да ви го туря и на двамата в тесните дупари, шпендели.
цитирай
7. анонимен - тъпи номера от селски вечеринки, ...
20.05.2012 15:19
тъпи номера от селски вечеринки, бекс, взимай си задника под ръка и се махайте от тук, хайде на бас за две шишета бушмилс, че сте по-прости и от старшина Цъгов, за полигор полинекадълний да не говорим. Катана сенсей
цитирай
8. анонимен - Имаме новина
20.05.2012 15:26
Зрънчо приел поканата на Мара и заминава за Италия. Ще работи на морето в голям хотел и ще го управлява. От хейтър Зрънчо ще се превърне в любвеобилен ухажор на стари германки от източен Берлин.
цитирай
9. анонимен - кака тана е ненадминат в дивотията си. Единицата мярка за простотия е 1 катана, ето какво е изакал
20.05.2012 15:34
ЗА ТОВА АЗ ПРИЗОВАВАМ СВЕСТНИТЕ ЛЮДЕ В БЛОГА
1.Да спрем с публикациите и коментарите за две седмици, считано от 24 май 2012 г.Така ще оставим малоумниците сами на себе си.
2.Винаги можем да поддържаме връзка помежду си чрез мейли, на лични и скайп.
3.Нека Админите измерят трафика и да си направят съответните изводи.

прави се на свети сава, а вече никой не го ебава за слива.
свястните хора не влизат в кочината му, а го сочат с пръст като дърт пергиш, пфу че гнус
цитирай
10. анонимен - кака тана е ненадминат в дивотията си. Единицата мярка за простотия е 1 катана, ето какво е изакал
20.05.2012 15:34
ЗА ТОВА АЗ ПРИЗОВАВАМ СВЕСТНИТЕ ЛЮДЕ В БЛОГА
1.Да спрем с публикациите и коментарите за две седмици, считано от 24 май 2012 г.Така ще оставим малоумниците сами на себе си.
2.Винаги можем да поддържаме връзка помежду си чрез мейли, на лични и скайп.
3.Нека Админите измерят трафика и да си направят съответните изводи.

прави се на свети сава, а вече никой не го ебава за слива.
свястните хора не влизат в кочината му, а го сочат с пръст като дърт пергиш, пфу че гнус
цитирай
11. lidislidis - до катана и самозабравилите се циници в блога
20.05.2012 15:51
Крадеца вика , дръжте крадеца"
Стига сте спрягали името ми, след ,като самите вие се показахте що за стока сте с наглостта си с лъжи, натиск , очерняне, изнасяне лични данни, тенденциозни постинги с цел оплюване, безброи коментари по селски с клюки и лъжи срещу мен.... Блога ми изтрихте, гаврехте се от създадени никове и клонинги и сплитате ни в клин , ни в ръкав името ми, като с това показвате що сте , и какви са целите ви в този блог. Високо е гроздето и да се очесвате и да го препикавате, си оставате вие ... Погледнете се и се спрете...достатъчно мърсотия и проста завист прозира от дейностите ви в блога. Вие не сте блогъри, а клюкарски елементарни в лъжите си и интригите хорица... Един смислен постинг нямате. Творите интриги и се ровите с лъжи в живота на хората дори извън нета. Надписвате си прочита, гласове... плюете по другите , за да изпъкнете с простите си методи, белким ви забележи нкой около тях...
Спрете да сплитате името ми в интригите си и лъжите си, с които сте известни в блога. Не ви ли е срам? Гордост ли изпитвате от това, или показвате неадекватно общуване ? Създали блогове срещу мен, всеки коментар налудничав и показен, защо??? Като не ви харесват постингите ми не ги четете! Има кой да ги чете .
Бановете ми наложени от вашите мераци с лъжи са доста красноречиво доказателство, от това що сте! Няма нужда да се показва това с насилие и елементарното ви интригантство и оплюване в блога...Пак казвам с теб катане и с дружките ти поели тези гнусни нетни войни срещу мен, извън блога в съда ще се разправяме, тъй като деянията ви не само срещу мен са груби нарушения на правила и норми, дори и на конституцита. И вие , ако сте свикнали и в живота си да бъдете мутряги , то си е ваш минус, че пренасте това си общуване и в нета! Това, че ме плюете с лъжи и интриги, няма да направи дружките ти фотографки, нито ще им подсигури супер живот, напротив ще си платят и ти за тези цинични шегички в нета и заиграването ви с мен...
Нито аз, нито някой от цитираните е СЪЗДАЛ специален блог с постинги пълни с лъжи и оплювания срещу вас, или някого! НЕ СИ НАДПИСВАМ ПРОЧИТА И ГЛАСОВЕ, не акцентирам в коментарите си обиди изкуствени с лъжи и очерняне, НЕ СЪМ ИЗНЕЛА АДРЕСА, ТЕЛЕФОНА И НЕ СЪМ ТЕ ПРАВИЛА НА КОЛАЖ!!! А съм ЗАРАДИ лъжите и злобата ви във ВЕЧЕН БАН!!!!!!!!!!!!!!!Е, СТАНАХТЕ ЛИ ВЕЛИКИ СЛЕД ИЗТРИВАНЕТО НА БЛОГА МИ И СЕГА, ПО ВЕЛИКИ ЛИ СЕ ЧУВСТВАТЕ, КАТО МЕ ОПЛЮВАТЕ С ЛЪЖИ НЕОСНОВАТЕЛНО, ТЕНДЕНЦИОЗНО И ПРОСТАШКИ?
КАТО КАКВИ СЕ ВЖИВЯВАТЕ С ПОКАЗНОСТ ДА ОТНЕМАТЕ ПРАВАТА НА КОМУНИКАЦИЯ В БЪЛГАРСКИ НЕТ, БЛОГ С ЛЪЖИ, ЦИНИЗМИ, НАТИСК И ИНТРИГИ?
АМИ, КАТО НЯМАТЕ КАКВО ДА КАЖЕТЕ НА ЧИТАТЕЛИТЕ, НЕ ВОДЕТЕ БЛОГОВЕ! В НЕТА ИМА МНОГО ДРУГИ ФОРМИ, ЗА ДА ИЗПЪКВАТЕ С АРОГАНТНОСТ, ГРУБОСТ И НАСИЛИЕ!
Какво ще ти гледаме цинизмите спрямо мен, рустам и други изразени в лъжи, псувни и наглост .Ние с бан, а ти и групата с надписани прочита и показност на брутално насилие и предимство с това насилие в блога

цитирай
12. анонимен - Видях снимка на лидия ширкавара и се ...
20.05.2012 16:09
Видях снимка на лидия ширкавара и се уплаших на какво прилича ... а на възраст е над 60 години ... истинско бабище по вид и по същност.
Само фин може да я хареса ... не ви препоръчвам да видите подобно същество.
И аз отивам в един южен курорт.
цитирай
13. анонимен - Гинооооооооооооооо вампир гнусен, къш!
20.05.2012 17:15
анонимен написа:
Видях снимка на лидия ширкавара и се уплаших на какво прилича ... а на възраст е над 60 години ... истинско бабище по вид и по същност.
Само фин може да я хареса ... не ви препоръчвам да видите подобно същество.
И аз отивам в един южен курорт.

цитирай
14. анонимен - Видях снимка на лидия ширкавара
20.05.2012 19:58
Тя е голям вампир и слага минуси на момичетата, които се харесват в блога.
Няма ли да се махне тоя крокодил фински :(?
цитирай
15. анонимен - ширкавара бълнува само за Гинка ... къде и е акъла?
20.05.2012 20:22
лидис финландска мисли че само единични личности не я харесват, това е мания.
Аз не харесвам ширкавара, видях нейна снимка у некакъв фински сайт, доста впечатляваща старица е, прилича на мъжка баба с мустаци, руса но тип травестит. Мастита като гюлетласкач, ако ошамари някой ще го смаже ... Оставете снимката, но нейния характер е отвратителен, знаете за какво говоря.

Харесвам AlllyAlllyAllly най-впечатляващото присъствие, непринудено да се доказва и присъствие без комплекси.
цитирай
16. анонимен - Явно е, че всички емигранти, без ...
20.05.2012 21:06
Явно е, че всички емигранти, без значение колко му е финансовия багаж не се чувстват добре извън българия.
Затова неистово търсат контакт за изява и да покажат че съществуват чрез блог.бг.

Истината е че никой българин не дава пет пари за който и да е емигрантин, те не дават и пет пари и за който и да е българин.

Емигрантите които пишат в блога са напълно деградирали морално.
цитирай
17. becksss - Анонимни нумеро 6 и нумеро 7,
20.05.2012 21:48
веднага да ми направите по един дудук, нещастници!!!
цитирай
18. анонимен - 6+
20.05.2012 22:09
...БЛОГА Е КРЕПОСЪ НА ЛУДИЯ...ВЪТРЕ ЛУДИЯ Е ИСТИНСКИ ЛУД...!

...НАВЪН СА ДИВИТЕ АНОНИМНИ...ТЕ СА КРЪВОЖАДНИ И ОТМЪСТИТЕЛНИ...!

...МАЧКАТ РАЗМАЗВАТ И ИЗНАСИЛВАТ РЕГИСТРИРАНИТЕ БЛОГЕРИ...!

...ИМАМЕ ВЕЧЕ СЛУЧАИ С ДЕВСТВЕН БЛОГЪР катана... ГРУБО МУ Е ОТНЕТА

ДЕВСТВЕНОСТТА У ХРАСТАЛАЦИТЕ НА БЛОГ БЕГЕ...!

...НЕПРОСТИМО И ГРУБО ОТНОШЕНИЕ КЪМ РЕГИСТРИРАН БЛОГЕР...!



цитирай
19. bale14 - И ти си го зарязал блога като леля Гинка.
20.05.2012 22:51
Иначе колко ще ми струва една стая в поверения ти хотел, с допълнителна екстра - дудук, лично от управителя?
цитирай
20. анонимен - Още луди ще се изказват ли у темата на ...
20.05.2012 23:54
Още луди ще се изказват ли у темата на мазния зрънчо?
цитирай
21. анонимен - Зрънчо, послушай бай Апостол. Бай ...
20.05.2012 23:56
Зрънчо, послушай бай Апостол. Бай Апостол е голям човек, мъдър.
цитирай
22. анонимен - Луди блогъри, от Финландия до Ге...
20.05.2012 23:59
Луди блогъри, от Финландия до Германия и до южните курорти, съединявайте се!
цитирай
23. анонимен - 6+
21.05.2012 00:17
...БЛОГ БЕГЕ Е ИУЖЕН ХОТЕЛ НА БРЕГА НА ИНТЕРНЕТ ОКЕАНА...БЛОГ ВЪЛНИ СЕ ПЛИСКАТ ВЕСЕЛО...ЧЕРВЕНОАРМЕЕЦ катана ПО ШОРТИ НА СЪРПЧЕТА И ЧУКЧЕТА СЕ РАЗОЖДА ПИЯН КО СВИНЯ ПО БРЕГО...НА ГАШТИТЕ МУ ВИСИ ДЪРВЕН КАБУР С ТЕЖАК МАУЗЕР...ГЛЕЦКА СТРАШНО И ВИКА...кой ще ме ебе..!
цитирай
24. анонимен - 6+
21.05.2012 00:33
...ОТ БАРА НА ХОТЕЛО СЕ ЧУВА: Let's kick izmekyars out of space...!

... И ДРУГА ПИЯНА СВИНЯ Е ЛЕГНАЛ ГОЛ НА БАРА И СЕ ДЕРЕ... Let's kick izmekyars out of space...!

...НЕКЪФ ФЛИЗА ФАНАЛ СУТИЕН И ПИТА НА КОИ Е...НИКОИ ВЕЧЕ НЕ НОСИ

САТИЕНИ БЕ ПРОСТАК МУ ВИКА лидис финландска... Те са само за Африка! ...Ако не се избръснеш, ще прогониш всички чужденци от България ма...бекс, взимай си задника селски под ръка и се махайте от тук...!
... И ДРУГ ТИХ КЛИЕНТ ОТ ЕДНА МАСА СЪШТО СЕ ДЕРЕ...веднага да ми направите по един дудук, нещастници!!!
цитирай
25. анонимен - 6+
21.05.2012 00:44
... НА ВРАТАТА ПИТАТ СИЧКИ...мисля си, че ти трябва да си легитимния идиот ...!
....ГОВЕДОНОГО НА КОЕТО Коментарът му бе изпратен успешно па вика ....Харесвам AlllyAlllyAllly най-впечатляващото присъствие, непринудено да се доказва и присъствие без комплекси...!

..НЕКОИ СЕ ДАВИ У ОКЕАНА И СЕ ЧУВА:

– НЕ СЪМ ИЗНЕЛА АДРЕСА, ТЕЛЕФОНА И НЕ СЪМ ТЕ ПРАВИЛА НА КОЛАЖ!!! А съм ЗАРАДИ лъжите и злобата ви във ВЕЧЕН БАН!!!!!!!!!!!!!!!Е, СТАНАХТЕ ЛИ ВЕЛИКИ СЛЕД ИЗТРИВАНЕТО НА БЛОГА МИ И СЕГА, ПО ВЕЛИКИ ЛИ СЕ ЧУВСТВАТЕ, КАТО МЕ ОПЛЮВАТЕ С ЛЪЖИ НЕОСНОВАТЕЛНО, ТЕНДЕНЦИОЗНО И ПРОСТАШКИ?

...ШЕ МРЕ НА СПОКОИСТВИЕ У НЕТ ОКЕАНА...!

... У ХОТЕЛА БЛОГ БЕГЕ ЗАПОЧВА НОЧНИЯ ЖИВОТ...!


цитирай
26. анонимен - 6+
21.05.2012 00:49
...."Какво ще ти гледаме цинизмите спрямо мен, рустам и други изразени в лъжи, псувни и наглост .Ние с бан, а ти и групата с надписани прочита и показност на брутално насилие и предимство с това насилие в блога...."

....КРЕШТИ НЕКОИ КОИ СЕ ЗАТВОРИЛ У ТОИЛЕТНАТА И ИСКА ПОЖАРНАТА ДА

ПРЕГОВАРЯ С НЕГО...!
цитирай
27. анонимен - 6+
21.05.2012 00:54
....КОГА ИЗГРЕЕ ЛУНАТА НАРОДЕН ТРИБУН ИЗЛИЗА НА ПЛАЖА И ЧЕТЕ СЪ СИЧКА СИЛА СЛЕДНОТО:
... кака тана е ненадминат в дивотията си. Единицата мярка за простотия е 1 катана, ето какво е изакал...!

...ЗА ТОВА АЗ ПРИЗОВАВАМ СВЕСТНИТЕ ЛЮДЕ В БЛОГА
1.Да спрем с публикациите и коментарите за две седмици, считано от 24 май 2012 г.Така ще оставим малоумниците сами на себе си.
....КОГА ИЗГРЕЕ ЛУНАТА НАРОДЕН ТРИБУН ИЗЛИЗА НА ПЛАЖА И ЧЕТЕ СЪ СИЧКА СИЛА СЛЕДНОТО: ....2.Винаги можем да поддържаме връзка помежду си чрез мейли, на лични и скайп.
3.Нека Админите измерят трафика и да си направят съответните изводи.
прави се на свети сава, а вече никой не го ебава за слива.
свястните хора не влизат в кочината му, а го сочат с пръст като дърт пергиш, пфу че гнус....!
цитирай
28. анонимен - 6+
21.05.2012 01:00
....ЛОШО ...МНООО ЛОШО...ПЕЕ ХОР НА КРИВОГЛЕДИ РЕГИСТРИРАНИ ВИДЕЛИ снимка на лидия ширкавара...Тя е голям вампир и слага минуси на момичетата, които се харесват в блога....!
цитирай
29. анонимен - 6+
21.05.2012 01:05
....." И вие , ако сте свикнали и в живота си да бъдете мутряги , то си е ваш минус, че пренасте това си общуване и в нета! Това, че ме плюете с лъжи и интриги, няма да направи дружките ти фотографки, нито ще им подсигури супер живот, напротив ще си платят и ти за тези цинични шегички в нета и заиграването ви с мен...!"

....ТОВА БЛОГЪР РАПЪР ТУПАК ФИФТИ КЕНЗ РЕЦИТАЛ У ЛОБИ БАРА...ДАВАМ МУ

25 $...И ИЗЛИЗАМ НАВЪН...!
цитирай
30. анонимен - Верно, ама наистина ли, бре Зрънчо
21.05.2012 08:42
кой е тоя идиот който ще ти повери хотел, ти за хигиенист на градска тоалетна не ставаш, хотел ще управлявяш, ние може да сме блогъри но не сме балами:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zryncho
Категория: Други
Прочетен: 136715
Постинги: 36
Коментари: 351
Гласове: 127
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930